Virksomheder er nødt til at tænke grundigt over de løfter, de måtte give kunderne. Partnere forventes at være mere forsigtige, da folk ikke forventer, at virksomhederne får succes på egen hånd. De bør bevise, at de har gjort deres hjemmearbejde og identificere de fordele og tjenester, de agter at tilbyde virksomheden. Der er mange muligheder for at få deres bedste fod fremad. Men der er visse partnere, der bliver nødt til at se i øjnene, at de måske ikke er tro mod deres ord.
En måde, hvorpå partnering kan gøre en enhed dyrere, end den er at tilbyde rabatter, som de muligvis ikke kan levere på. Dette kan overses, og rabatten er ofte en måde for partnerne at opnå en fortjeneste. Partnerne vil fortælle kunden, at rabatterne er sande, men de ønsker ikke at lyve. Kunderne har dog en meget anderledes forståelse af, hvad de får at vide. Da besparelserne ikke er som annonceret i salgstilbuddet, er det nødvendigt at beskrive rabatten. Dette bør indgå i taglinjen på partnerens hjemmeside. Ellers vil kunderne tro, at der ikke er nogen rabat.
I nogle tilfælde tilbyder en partner muligvis ikke de bedste finansieringsmuligheder for udstyr. Hvis beløbet er baseret på købsprisen for en vare, og de har sikret finansiering fra andre kilder til dækning af omkostningerne ved finansieringen af aftalen, kan det være fristende at sænke den yderligere. De skal dog have tilladelse til at anfægte prisfastsættelsen, normalt via en skriftlig aftale. Hvis kunden ikke kan se det ekstra tilbud fra partneren, skal partneren kunne informere dem. Det beskytter kundens investering.
Hvis udstyr fakturering metoder er mindre end tilfredsstillende, bør kunderne være i stand til at kontakte dem direkte. Det er muligt, at de ikke har givet alle nødvendige oplysninger på hjemmesiden. At ringe til dem er den bedste måde at løse enhver bekymring på. Kunderne kan føle sig opfyldt, når de får ærlige svar. En partner, der er i stand til at tilpasse deres faktureringsmetoder til kundens behov, vil være en god en. Partnerskab med kunder, der har mindre levedygtige faktureringsmuligheder, kan føre til en negativ indvirkning på forholdet.
Hvis en partner yder kundeservice under pari, betragtes det som en dårlig. De bør undskylde og forsøge at finde en løsning, hvis de ikke kan levere den lovede service til en rimelig pris. Hvis de ikke kan løse problemet, bør de være i stand til at forblive i forholdet. Hver partner skal bekymre sig om kundens forhold.
Forretning handler om et godt partnerskab. Du bør bemærke den partner, der er i stand til at tilbyde en service over deres konkurrence på deres hjemmeside. Dette giver kunden mulighed for at se den sande værdi af partnerskabet og den løsning, der kan tilbydes, hvis der er et problem. Dette giver kunderne tillid til at stole på deres team uanset hvad.
Langsigtet værdi opnås også af en partner, der står bag sine produkter. De skal være i stand til og villige til at kommunikere med kunderne om deres engagement i topkvalitet. Enhver nødvendig bistand bør dokumenteres af alle involverede parter. Dette er ikke noget, du normalt ville se i en virksomhed. Det skal dokumenteres hurtigt, hvis partneren planlægger at yde en garanti. Dette er den ideelle løsning for en partner, der har et godt ry.